Pristatymo taisyklės

1. Šios pristatymo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.me2kas.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir Audronės Gedvilienės vykdančios individualią veiklą, pažymos nr. 919571 (toliau – Pardavėjas) santykius, vykdant prekės pristatymo procesą. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

2. Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, pristatymui į Kuršių Neriją gali būti taikomas papildomas mokestis.

3. Dėl užsakymo pristatymo ne Lietuvoje, Pirkėjas kreipiasi tiesiogiai į Pardavėja, e-parduotuvėje pateiktais kontaktais.

4. Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į Užsakymo dydį, prekės specifiką, pristatymo vietą.

5. Prekės pristatomos šiais būdais:

5.1. Pardavėjo transportu;

5.2. LP EKSPRESS kurjeriu tarnyba;

5.3. Pirkėjas atsiima nemokamai Kauno mieste, iš anksto suderinus su Pardavėju atvykimo laiką.

5.4. Pristatymas Kauno mieste – nemokamas.

6. Pristatymo išlaidos įrašomos į sąskaitą. Jei Pirkėjui reikalinga el. sąskaita faktūra, Pirkėjas kreipiasi el. paštu info.me2kas.lt.

7. Pardavėjas įsipareigoja pagamintą užsakymą pristatyti Pirkėjui ne vėliau kaip per 2-7 darbo dienas, priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo.

8. Pardavėjas neatsako dėl užsakymo vėlavimo, jeigu dėl nenumatytų aplinkybių, kurių Pardavėjas negali valdyti, Pirkėjo pateiktas užsakymas vėluoja, ir Pardavėjas su Pirkėju susisiekė ir informavo dėl galimo užsakymo vėlavimo.

9. Pirkėjas įsipareigoja prekes atsiimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

10. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją elektroniniu paštu visais atvejais, kai pristačius/atsiimant prekes Pirkėjui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Pirkėjas privalo parašyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant pristatančiam asmeniui. Tokių veiksmų neatlikus, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.

11. Dėl Pirkėjo kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių įgaliotai kurjerių tarnybai neturėjus galimybių pristatyti prekes, kurjerių tarnyba papildomai derina Pirkėjui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Pirkėjui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos Pardavėjui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo termino pažeidimo. Taip pat, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba nuo Įmonės pristatančios prekes priklausančių aplinkybių. Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už praėjusį terminą dėl neatsiimtų prekių. Už grįžusias prekes, kurios buvo neatsiimtos dėl Pirkėjo kaltės, Pirkėjas moka grįžusios siuntos ir naujas siuntimo išlaidas.

GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.

1.2. Šios grąžinimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.me2kas.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir Audronės Gedvilienės vykdančios individualią veiklą, pažymos nr. 919571 (toliau – Pardavėjas) santykius, vykdant prekės grąžinimo ar keitimo procesus. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.

2. Prekių grąžinimas ir keitimas

2.1. Prekių grąžinimas ar keitimas, kai prekės netinkamos kokybės vykdomas vadovaujantos 2001 m. Birželio 29 dienos Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka.

2.2. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir siuntinio nuotraukas ar video, kas padėtų identifikuoti nekokybiškumo problemą.

2.3. Grąžinamos kokybiškos ar nekokybiškos prekės turi būti tvarkingoje pakuotėje, nenaudotos, su etiketėmis, tos pačios komplektacijos, kokias Pirkėjas ir gavo. Grąžinant prekę, būtina pateikti popierinį (atspausdintą variantą) įsigyjimo dokumentą (bankinio pavedimo kopiją).

2.4. Prekės grąžinamos ant siuntos pateiktu siuntėjo adresu ir siunčiamos tik registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau, kaip per 24 val. po išsiuntimo. Taip pat Pirkėjas prekes grąžinti gali savarankiškai, atvykdamas siuntėjo adresu, prieš tai suderinęs el. paštu ar telefonu su Pardavėju atvykimo laiką.

2.5. Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Išskyrus atvejus, kai buvo sutarta kitaip su Pardavėju.

2.6. Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos. Išskyrus atvejus, kai buvo sutarta kitaip su Pardavėju.

2.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 2.6., punktuose nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2.8. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.

2.9. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

2.10. Individualūs užsakymai negali būti grąžinami ar keičiami.

3. Baigiamosio nuostatos

3.1. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

3.2. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.